Trend Makaleler

Travelport, müşterilerinizin taleplerine ayak uydurabilmek adına işinizin ne kadar hızlı ilerlediğini anlıyor. Size, günümüzün turizm ortamında gelişen değişimleri yakalamanızı sağlamak için hızlı ve uygulaması kolay çözümler sağlamaktan mutluluk duyuyoruz. Yeni trendler ve endüstrideki değişiklerle donatılarak yolcularınıza memnuniyetlerini arttıracak daha iyi bir hizmet sunabilirsiniz.

World Travel Inc. Travelport Smartpoint ile başarıya ulaştı

World Travel Inc. Amerika'daki şirketler için, özelleştirilmiş kurumsal seyahat yönetimi hizmetlerinde uzmanlaşan bir seyahat yönetim şirketidir. Travelport Smartpoint'in World Travel, Inc. şirketine, müşterilerine daha hızlı ve zengin bir deneyim sağlayabilmeleri adına nasıl yardımcı olduğunu öğrenmek için buradan makalenin tamamına erişebilirsiniz.

Satın almada yeni yaklaşımıyla havayolu gelişmelerini yeniden tanımlıyoruz. 

Low-cost havayollarının ortaya çıkardığı ürün çeşitliliği ve büyüyen rekabet havayolu endüstrisinde hızlı değişimlere yol açıyor. Rekabet edebilme avantajlarını arttırmak adına, ileri görüşlü havayolları gelirlerini arttırtmak, süreçlerin işlevselliğini geliştirmek ve müşterilerine sundukları hizmetleri kişiselleştirmek için yeni turizm ticari teknolojilerini kullanıyorlar. Nasıl olduğunu öğrenmek için buradan makalenin tamamını okuyunuz.

Müşterilerinizin rezervasyon deneyimlerini yeniden tanımlıyoruz

Yeni turizm teknolojileri nasıl kurumsal müşterilerinize hizmetinizi geliştirip rezervasyonları %75 hızlandırır.  

"Eğer seyahat yönetim şirketinizin, müşterilerinize iş seyahatleri rezervasyonlarında yardımcı olmak için kullandığı sistemlere aşina değilseniz biraz daha araştırmak isteyebilirsiniz. Sonuç olarak seyahat yönetimi şirketinizi satış sürecinde destekleyen bu teknolojiler müşterilerinizin hizmet deneyimlerinde ve sizin seyahat programlarınızın başarısıda büyük rol oynamaktadır." diye belirtir Travelport'un Satış kanalları geliştirme yöneticisi Matthew Beck. 

En yeni teknolojilerin seyahat yönetim şirketinizin seyahat programlarını her yönüyle geliştirmenize nasıl yardımcı olduğunu öğrenmek için buradan makalenin tamamını okuyunuz.   

Otel rezervasyonları artık daha işlevsel ve verimli

Travelport'un otelcilik iş geliştirme müdürü Seyahat Yönetim Ortaklarının, daha kazançlı ve işlevsel yürümesi için yardımcı olmak adına iş davranışlarını değerlendiriyor. Seyahat Yönetim Ortaklarının nasıl otelcilik verimliliğini geliştirdiklerini ve alt satırlarına gelir eklediklerini öğrenmek için buraya tıklayın. 

Sizin verileriniz, bizim uzmanlığımız

Travelport otelcilik iş geliştirme yöneticileri ve Travelport'un analitik veri araçları, seyahat acentelerine otel ve araba satışlarını maksimuma çıkarmalarında nasıl yardımcı oluyor.

Otelcilik sektöründe çalışan acenteler için, başarı trendleri anlamaya, fırsatlara ve performansa aynı zamanda zekice startejik kararlar veremeye bağlıdır. "Kendini adamış Otelcilik İş Geliştirme Yöneticilerimiz size acentenizin verilerinden yol çıkarak bir anlayış geliştirmenize ve başarınızı zirveye çıkarmanıza yardımcı olabilir." diyerek Travelport'un Otelcilik Satış Müdürü Tracie Carillo, görüşlerini belirtti.

Uçuş satınalınabilirliği zorunluluğuna iş birlikçi cevap

İnternette uçuş arayan bir yolcu da olsanız, Genel Dağıtım Sistemi (GDS) kullanan bir acente çalışanı da olsanız ekranınızda müsait görünen her uçuşa rezervasyon yapabilmeyi umarsınız. Ama endüstrinin karşı karşıya olduğu en büyük zorluk, bu her zaman geçerli mümkün değildir. 

 Travelport "satın alınabilirlik" (bookability) terimini müsait görünen fakat rezervasyon esnasında alınamayan uçuşları tanımlamak için kullanmaktadır. Satın alınabilirlik karmaşık ve hiçbir zaman tamamen ortadan kaldırılamayacak bir sorundur. Fakat Travelport, Havayolu ve Acente ortaklarıyla satın alınabilirlik oranını belirgin bir şekilde arttırmak için çalışmaktadır. Makalenin devamına buradan ulaşabilirsiniz.

Kurumsal Seyahat Yönetimi – Global bir bakışın değeri

Steve Elliott, Ürün Müdürü, Kurumsal Seyahat Çözümleri - Travelport

"Sizin kurumsal Seyahat profilinizle, sistem ve ortaklarınızı bir araya getirmenizin müşterileriniz ve organizasyonunuz için belirgin faydaları olabilir." diyor Steve.  

Daha çok kişinin, daha çok noktaya, daha farklı yollarla, daha çok ihtiyaçla seyahat etmesi daha karışık kurumsal seyahat programları anlamına gelebilir. Hem müşterilerinizin global bakış açısı oluşturmak, giderek büyüyen bir sorun haline gelmektedir.

Küresel bir bakış sağlamak için seyahat aktiviteleriniz, kurumsal seyahat sistemleriniz, tedarikçileriniz ve alıcılarınız artan bir rekabetin içerisine girmektedir.

Çözüm olarak, mevcut sisteminiz ile entegre olabilen ve sizi Seyahat Yönetim Şirketleri ile bir araya getirebilen tek bir seyahat yönetim teknolojisi sunmaktır.

Daha fazla bilgi edinmek ve tek bir sistemde kolayca nasıl çalışabileceğinizi öğrenmek için tıklayınız.

GDS üzerinden havayolu ve tren yolu gibi çok modelli rezervasyonları yapabilme

Demiryolu operatörleri için giderek artan fırsat

Hava ve demir yolu seyahat rezervaysonları giderek artmaktadır. Büyüme trendi sadece havayollarından değil gideceğiniz güzergah için de doğruca rezervasyon yapabilmenizi sağlar. Yolcuların gidecekleri güzergaha  mümkün olan en hızlı, en uygun maliyetli şekilde ulaşma hakkına sahiptir.

David Classey, demiryolu operatörlerinin GDS sistemi üzerinden hava- demir yolu gelirlerini birlikte çalışabilirliği ile maksimize etmek için nasıl kullanıldığına dair derin bir bakış açısı geliştirmiştir. Yazının tamamına buradan erişebilirsiniz.

Gelişmiş arama motoru fırsatları

Online seyahat acenteleri bu imkanlardan nasıl faydalanabilir

Geçtiğimiz yılda gelişmiş arama motoru teknolojisine yatırım yapan seyahat firmaları sayesinde online otel arama alanı değişmeye başladı.

Travelport Otel Satış Başkanı - Tracie Carillo, online satış acentelerinin yeni çevre için nasıl anlamlı olabileceğini ve onun getirdiği fırsatlardan nasıl yararlanabileceğini araştırdı. Makalenin devamına buradan erişebilirsiniz.

Kurumsal otel rezervaysonları hakkındaki gerçekleri açığa çıkarma

GDS sistemi üzerinden rezervasyon yapmanın faydaları

Kurumsal müşterilerin birçoğu havayolu rezervasyonlarını kendi sehayat yönetim şirketleri üzerinden yapmasına rağmen,bu yöntem ile konaklama rezervasyonlarının %48'ini gerçekleştirmektedir. Yolcular GDS sistemi haricinde rezervasyon yaptıklarında işletmeler tasarruf, yolcu güvenliği, esnek rezervasyon düzenlemeleri gibi birçok önemli fırsattan faydalanamamaktadır.

Kurumsal seyahat konaklamaları için GDS üzerinden yapacağınız rezervasyonların faydalarını ve daha fazlasını öğrenmek için okuyunuz.

Kurumsal seyahat programı için gerçek mobil etki

Travelport ve ACTE kürsel araştırma raporları

Mobil sektör daha polüler olmamıştı. Nedenlerini anlamak o kadar zor değil. Nerede olursanız olun mobil cihazlar sayesinde istediğiniz herşeyi yapabilirsiniz. Kurumsal müşteriler, mobil cihazlarından kolayca uçuş rezervasyonlarını, havaalanı otopark rezervasyonlarını, seyahatları üzerinde çalışabilir ve son dakika değişiklikleri yapabilir. Ayrıca gidecekleri güzergah için vize detaylarını inceleyebilir, yerel cadde haritasını arayabilir ve otel internetini kullanmak için ödeme yapabilir. Ancak bütün şirketler seyahat eden çalışanlarına ihtiyaçları olan bu mobil uygulamaya erişim imkanı veriyor mu? Herhangi bir fırsatı kaçırıyorlar mı? Riskleri nelerdir? Tüm detaylar için yazının devamını okuyunuz.

Avrupa Seyahat Yönetimi: Sektörün güçlenmesi için fırsat ve yenilikler

Seyahat endüstrisi hiçbir zaman hareketsiz kalmadı

Travelport sponsorluğunda son PhoCusWright araştırmaları gösteriyorki kurumsal seyahat dünyası büyük ölçüde değişim göstermeye devam ediyor. Seyahat politikası, farklı yolculuk çeşitleri,  teknolojik avantajlara odaklanma söz konusu. Travelport'un artan müşteri beklentilerine yanıt verebilmek için nasıl değiştiğini görmek için tıklayınız.

Konu ile ilgili misiniz?

Bu yalnızca bir soru değil aynı zamanda yolculuğunuzun kalite göstergesidir

Günümüzde seyahatseverler uçuş rezervasyonu yaparken birden fazla seçenek ve bilgi ile karşı karşıya kalırlar. Seyahat acenteleri çok daha uygun seyahat arama seçenekleri ile ortaya çıkan bu fazla bilgileri azaltmaya ihtiyaç duyar. Seyahat acentelerinin müşterilerinin ihtiyaçlarına yönelik daha kapsamlı, teknik ve teknolojik arama seçenekleri sunmaları gerekmektedir. Teknoloji hakkında daha fazla bilgi almak için tıklayınız.

Fazla bilginin zorluğu nedir?

Bu durumu nasıl avantaja çevirebilirsiniz?

Seyahat sektöründe "Fazla Veri" bir çok kişi tarafından kullanılan bir terimdir. Reg Warlop'ın daha fazla veri nedir ve seyahat acenteleri bu durumu kendi acantajlarına nasıl çevirebilir? Açıklamasını okumak için tıklayınız.

Acenteler nerede endişe duyuyor?

Otel rezervasyonlarınızda yepyeni bir bakış açısı kazanın

Çoğu acente GDS sisteminin karmaşık ve tarihi geçmiş olduğunu düşündüklşeri için otel rezervasyonlarını online olarak yapmaktadır. Bu inanış gerçeklerden çok uzaktır. Aslında acentelerotel rezervasyonları için GDS sistemini kullanarak zamandan tasarruf eder, müşteri deneyimlerini geliştirir. Otel rezervasyonlarınıza farklı bir bakış kazandırmak ve bu inanışların arkasındaki gerçeklere erişmek için buradan yazının devamını okuyunuz.

3 önemli kurumsal seyahat trendi

Hızla değişen dünyada nasıl bir adım önde olabilirsiniz?

Seyahat endüstrisi günden güne büyümekte ve hızla gelişmektedir. Teknoloji sürekli gelişmekte; tüketiciler daha bilgili ve talepkâr olmaktadır. İşletmeler ve yöneticiler için bu duruma nasıl adapte olacakları ve nasıl rekabet edecekleri önemlidir. Bu makale 3 önemli seyahat endüstri gelişmesinin geleceğin seyahat endüstrisini nasıl şekillendirdiğini göstermektedir. "Y kuşak"ın artan teknoloji beklentileri karşılamak, mobil cihazları ve sosyal medya kanalları aracılığı ile rezervasyonlarını yapabileceği, sürekli gelişen bir teknoloji arayışı içerinde olmalıdır. Seyahat deneyimlerini ve programlarını geliştirmenize yardımcı olur.

Uygun fiyatlı online rezervasyon yapabilmek herzaman kolay değildir

Seyahat yönetim şirketi üzerinden yapılan rezervasyonların faydalarını bilmek

Çalışanların kendi seyahat planlarını online olarak yapmasına alışkın olması sebebi ile kurumsal seyahat rezervasyonlarını da online olarak yapabilirler. Fakat görmüş oldukları düşük fiyatlar herzaman doğru olmayabilir." Kendi rezervasyonunu kendi yapma" nın esnek olmayan terimler, artan seyahat masrafları ve güvenlik önlemleri gibi bazı riskleri vardır. Daha fazlasına ulaşmak için tıklayınız.

.

 

Trend MakalelerYazdır