Travelport Ortadoğu’nun 72 bilyon dolarlık Turizm Endüstrisinin büyümeye hazır olduğunu açıkladı!

<< [Tüm haberlere dön]

Travelport ATM 2015'de

Travelport Ortadoğu'nun 72 bilyon dolarlık Turizm Endüstrisinin büyümeye hazır olduğunu açıkladı!

Lider turizm ticaret platformu, genç nüfusun sık seyehat etme  eğiliminin ve bölgede yapılan seyehat planı araştırmalarının %50 sinin mobil cihazlarda yapılmış olmasını da göz önüne alarak, Ortadaoğu'da Hybrid Seyehat Acentelerinin doğmasına yol açmakta olduğunu açıkladı.   

Dubai, BAE, 4 Mayıs 2015: Travelport (NYSE:TVPT), 8 trilyon dolarlık global turizm sektöründe dağıtım, teknoloji, ödeme alanlarında çözümler sunan lider turizm ticaret platformu, bu hafta BAE ve Ortadoğu turizm endüstrisi için, beş sene içinde internet turizminde çift basamakli senelik gelir artışı beklendiği gibi birkaç önemli tahmin öne sürdü. Travelport'un da katıldığı, Dubai de gerçekleşen Arabian Travel Market (ATM) fuarında yeni araştırma sonuçları açıklandı. Ortadoğunun bütün rezervasyonlarının %25 ine denk gelen online rezervasyonların 2015 ve 2016'da %36'ya ulaşacağı ve 2017 sonunda online gelirinin 35 bilyon dolara ulaşacağı öngörülmektedir. Offline rezervasyonlarında artışına devam ederek 2014'de 54 bilyon dolarken 2017'de 63 bilyon dolara ulaşacağı tahmin edilmektedir.    

Phocuswright,1 çalışmalarına eş sponsor olan Travelport tarafından açıklanan araştırma sonuçlarına göre "hybrid" (hem online hem offline çalışan) seyahat acentelerini,  gelecek senelerde, orta ve üst gelirli, sık seyahat etme eğilimi olan genç nüfus tarafından da körüklenmeleriyle büyük başarılar elde etmeleri bekleniyor. "Rich Content and Branding" satın alma çözümü ile global turizm edüstrisini çalkalandıran Travelport, acentelere online olarak daha etkin çalışmalarını sağlayan teknolojiler sunarak onlarla ortak çalışmaktadır. Özellikle Rich Content and Branding havayollarına ürünlerinin acentelere görsel olarak nasıl sunudluğunu ve nasıl tanıtıldığını control etmelerini sağlamaktadır. Böylelikle acentelere bilet satışının yanı sıra ek hizmetlerin ve bir üst fiyat seçeneği gibi alternatifleri de sunabilmektedirler. 

Travelport Afrika, Orta Doğu ve Güney Asya bölgelerinin Başkan ve Genel müdürü Rabih Saab, araştırma sonuçlarına yorumunda : "Özellikle bu seneki ATM fuarının teması olan teknolojik yeniklerle yakışan, Ortadoğu turizm edüstrisinin geleceği üzerine yapılan araştırma sonuçlarını, paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz. Bu yeni araştırma sonuçları Ortadoğu turizm endüstrisinin hareketli ve büyümeye hazır olduğunu görebiliyoruz. Bu müşterilerimiz için çok cesaret verici ve etkinlikte kendileriyle bu sonuçları değerlendirmek için sabırsızlanıyoruz. " ifadelerine yer verdi.

Araştırma sonuçları, tüketicilerin seyahat planı araştırmaları için laptop ve masaüstü bilgisayarlardan tablet ve cep telefonlarına geçmesiyle Ortadoğu'da mobile geçiş potansiyeli olduğunu gösteriyor. Buna rağmen Ortadoğu online rezervasyon işlemleri gelirinin sadece %4'ü mobil araçlar ile tamamlanmıştır. Online seyahat acentası üzerine odaklanan havayolu ve oteller bugüne kadar olan online rezervasyonlarda büyük başarı elde etmişlerdir.

Rabih Saab, "Online performans ile ilgili araştırma üzerine birçok ilginç yerel çıkarımda bulunabiliriz; havayollarının marka biliniriliğini arttırmasından, online seyahat acentalarına yoğunlaşan otellerin belirgin büyüme kaydetmelerine kadar.  Acenta satış platformumuz Travelport Smartpoint gibi çözümlerimiz müşterilerimizi endüstrideki teknolojik gelişmelere hazırlamaktadır."  diyerek görüşlerini bildirdi.

Arabian Travel Market ziyaretçileri, Travelport'un interaktif özelliklerini sergileyen öncü teknolojisini canlı olarak görme ve fuarda kurulan altı demo standında birebir deneme imkanı buldular. Aynı zamanda selfie duvarı önünde resim çektirme gibi eğlenceli aktivitelerle hediye ve eşantiyon kazanma şansı yakaladılar. Travelport markalarının Pakistan'daki resmi distribütorü TSL'de ATM fuarına katıldı ve etkinlikte Pakistan'dan gelen turizm temsilcilerine Travelport ürünlerini sergiledi.

ATM 2015'in temasının teknolojik yenikler olması nedeniyle, Travelport lider ekibi fuarda, yeni online turizm araştırmaların daha derin olarak tartışıldığı üç faklı seminer sunmak üzere davet edildi. Seminerlerin konuları: "Satışı yeniden tanımlama: Yeni Jenerasyon Turizm Acentesi", "Havayolu ticaretini yeniden tanımlama: Rich Content & Branding" ve "Otel ve Araba Rezervasyonu; turizm endüstrisinde gelişen yeni ufuklar".
1. Phocuswright's Middle East Online Travel Overview( Ortadoğu Online Turizmine Genel Baıkş), Second Edition (2.Baskı)

Travelport Hakkında  (www.travelport.com)

Travelport 7 trilyon dolarlık global turizm sektöründe dağıtım, teknoloji, ödeme alanlarında çözümler sunan lider turizm ticaret platformu, 170 ülkede yaklaşık 3,400 çalışanıyla ve 2.1 bilyon dolar 2014 yılı net geliriyle faaliyet göstermektedir.  Travelport kapsamında sunulan:

  • Dünyanın öncü seyahat sağlayıcılarını, tescilli bir "B2B" alanda, online ve offline hizmet alıcıya bağlayarak ticareti kolaylaştıran bir Turizm Ticaret Platformu,. Aynı zamanda  alanındaki uzmanlığıyla, turizm hizmet sağlayıcılarının rezervasyonlarını etkili ve güvenli bir şekilde gerçekleştirme ihtiyacını karşılamak için öncü bir B2B ödeme çözümü tasarlamıştır.
  • Teknoloji hizmetleri  havayollarına, temel iş yetkinliği ve maliyet düşürmeye odaklanmalarını sağlayan, satış, biletleme, kalkış kontorlu ve diğer benzeri çözümlerle kritik IT hizmetleri sunmaktadır.

Genel merkezi Langley, İngilterede olan Travelport yakın zamanda New York Menkul Kıymetler Borsasında "TVPT" sembolü ile halka arzını tamamladı.